Ruletka4U.com

Ruletka bez tajemnic. Poradnik gracza, czyli wszystko o ruletce. Historia, zasady, systemy i porady poparte teorią i praktyką.

System 1296 – system gry w ruletkę


System 1296 jest dość specyficznym systemem gry w ruletkę (ruletkę online). Wymagającym cierpliwości i zaangażowania czasem sporego kapitału, ale wygrana może być tego warta…

Zanim napiszę o zasadach samego systemu – podstawa, na której opierają się jego założenia. A wynika ona bardziej z praktyki i doświadczenia niż z jakichkolwiek podstaw matematycznych.
Chodzi tutaj o teorię, nazwaną przeze mnie „teorią przesunięć”, polegającą na tym, że zauważono, że cykl losowania liczb jest często (czasami) przesunięty o określoną ilość spinów, czyli np. jeżeli wylosowano liczby 34 i 5, to taka sama sekwencja może się pojawić np. za 6 spinów.

Tą samą zasadę wykorzystuje opisany już przeze mnie system 1+3, gdzie znajdziesz przykłady, które w pewnym sensie to założenie mogą potwierdzić. W opisie tego systemu znajdziesz też zasady praktycznego zastosowania „przesunięć”, o których piszę.

A teraz sam system.
System 1296 polega na obstawianiu pojedynczej liczby z określonym „przesunięciem”, a dokładnie jest to obstawianie pojedynczych liczb według sekwencji, która wystąpiła już we wcześniejszych spinach (patrz opis systemu 1+3).
Bazowa wersja systemu 1296 zakłada przesunięcie o 4 spiny, czyli zaczynamy po czwartym spinie obstawianie sekwencji zapoczątkowanej w spinie pierwszym.
Ale to nie wszystko. System 1296 zakłada podwójną wygraną, następującą spin po spinie. Czyli zakłada dokładne powtórzenie sekwencji dwóch kolejnych liczb występujących z określonym przesunięciem.
Zawsze stawiamy na określony numer 1 żeton. W przypadku trafienia, uzyskujemy 36 żetonów. Ale cała istota systemu polega na tym, że od razu po wygranej stawiamy całą kwotę na kolejny numer. Czyli w następnym spinie, na następny numer stawiamy 36 żetonów.
Łatwo przeliczyć, że w przypadku wygranej w tym kolejnym spinie otrzymujemy 36 x 36 czyli 1296 żetonów. Stąd też nazwa systemu.
I oczywiście po wygranej kończymy grę…

Krótki i hipotetyczny (nie jest on oparty na danych z realnej gry) przykład zawiera poniższa tabela:


Lp.NrObstawionoWylosowanoStawkaKosztWygranaSaldo
11000100
27000100
334000100
4012511099
52571212098
612341913097
7190414096
8425815095
98122016094
1020192117093
112143018092
123083419091
13342027110090
14272115111089
15153011112088
16113430113087
1730273114086
183151511536121
19151111365112961381
2011

Napisałem wcześniej, że system ten wymaga cierpliwości i zaangażowania dużego kapitału.
Zwróćmy uwagę na fakt, że nawet, jeżeli trafimy główną wygraną dopiero w 1000 spinie, i tak osiągamy zysk. Ale musimy zaangażować 1000 żetonów… Sporo.
Ale możemy też trafić wcześniej…
Opierając się na wynikach moich testów opartych tym razem o realne wyniki w kasynie (zobacz opis systemu 1+3) mogę stwierdzić, że taka sytuacja, w której sekwencja liczb powtórzyła się raz za razem wystąpiła kilkukrotnie. Pojedyncza liczba trafiała średnio 3-5 razy na około 100 spinów, w różnych wariantach „przesunięć”.
Ogromne znaczenie ma tutaj odpowiedni dobór sekwencji. Testy wykazały, że „przesunięcia” można zaobserwować bardzo często, jednak ich sekwencja nie jest stała dla każdej gry.
I to jest chyba największy problem…
Bo wydaje się, że determinantą wygranej może być prawidłowe określenie przesunięcia. Ale tego powiedzieć na 100% nie mogę, gdyż testy, które przeprowadzałem opierały się na ok. 100 spinach. To mogło być zbyt mało.

Wg mojej opinii może to być dobry system uzupełniający. Gramy wg własnych zasad i strategii (zakładam, że gramy efektywnie, czyli osiągamy zysk) i dodatkowo, ale niezależnie gramy tym systemem.
System ten można również zmodyfikować ograniczając stawkę drugiego obstawienia np. o połowę. Zabezpieczy nam to wydłużenie czasu gry, bo operujemy dodatkowymi 18 żetonami. Ale oczywiście w przypadku trafienia zarabiamy połowę.

Jedna z możliwych modyfikacji to system 144.

Powodzenia w grze.